Menu
Menu
Treść
Treść
Kolejne wydłużenie naboru
Informujemy o kolejnym wydłużeniu terminu naboru wniosków o pomoc dla rodzin, którym zagraża utrata płynności finansowej w związku z wystąpieniem w 2022 r. szkód w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych zwany w skrócie programem „pomoc dla Rodziny- klęski 2022” oraz o zmianach
Nowy termin składania kompletnych wniosków oraz uzupełnień do już złożonych wniosków to 30.11.2022r.
- Zgodnie ze zmianą przepisów rolnik ma obowiązek dostarczenia wraz z wnioskiem kopie faktur lub inne dokumenty potwierdzające sprzedaż z działalności prowadzonego gospodarstwa rolnego od 1 stycznia 2021 r. do 30 września 2022 r. (w wysokości co najmniej 5 000 zł brutto).
UWAGA !
Wnioski bądź uzupełnienia wniosków (kopie faktur lub inne dokumenty potwierdzające sprzedaż), które nie wpłyną do 30 listopada 2022r. do właściwego Biura Powiatowego ARiMR nie będą rozpatrywane.
-----------------------------------------------------
Wydłużenie terminu naboru wniosków o pomoc dla rodzin, którym zagraża utrata płynności finansowej w związku z wystąpieniem w 2022 r. szkód w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych zwany w skrócie programem „pomoc dla Rodziny- klęski 2022”, oraz o zmianach w programie przede wszystkim w zakresie:
- przedłużenie naboru wniosków do 23 listopada br.;
- konieczności dołączania faktur do wniosków (do wniosków już wcześniej złożonych - również) w terminie do 23 listopada br.;
Ważna daty wpływu dokumentu do właściwego Biura Powiatowego,
- wysyłając pocztą dokumenty należy uwzględnić ewentualny czas dostarczenia, bo liczy się data wpływu do Biura Powiatowego, a nie data stempla pocztowego
- należy pamiętać o właściwym adresowaniu przesyłek zarówno pocztowych jak i tych wysyłanych poprzez ePUAP, jeżeli wniosek nie wpłynie w terminie z uwagi na zły adres, nie będzie rozpatrywany.
- wnioski muszą być kompletne
Zgodnie ze zmianą przepisów rolnik ma obowiązek dostarczenia wraz z wnioskiem kopie faktur potwierdzających sprzedaż z działalności prowadzonego gospodarstwa rolnego od 1 stycznia 2021 r. do 30 września 2022 r.
(w wysokości co najmniej 5 000 zł brutto).
W przypadku wniosków już złożonych rolnik może dostarczyć faktury wraz pismem przewodnim lub z formularzem wniosku z zaznaczonym celem „zmiana do wniosku”
UWAGA !
Wnioski bądź faktury stanowiące uzupełnienie wniosków, które nie wpłyną do 23 listopada 2022r. do właściwego Biura Powiatowego ARiMR nie będą rozpatrywane.
Kontakt
Urząd Gminy Ciechocin
Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin
Dane kontaktowe
- tel. +48 56 683 77 81, +48 56 683 77 83
- fax +48 56 683 77 08
- e-mail: ciechocin@ciechocin.pl
Inspektor Ochrony Danych
Wiesław Wernerowicz,
adres e-mail: iod@ciechocin.pl
Godziny urzędowania
- poniedziałki, środy, czwartki: 7:30-15:30
- wtorki: 7:30-16:30
- piątki: 7:30-14:30
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- adres skrzynki ePUAP: /Ciechocin/SkrytkaESP
- adres profilu ePUAP
- adres skrzynki e-Doręczenia: AE:PL-73953-37860-UDCFH-13
- Klauzule
Numer konta:
Bank Spółdzielczy w Grębocinie
66 9491 0003 0030 0012 0489 0001
Numer konta - odpady
90 9491 0003 0030 0012 0489 0054